Известие

Collapse
No announcement yet.

Нормална работна температура на 1.6 Туин Спарк

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
    сакън ,недей.
    капачката на разширителния съд на антифриза никога не се отваря при загрял двигател щото ще изригне като гейзер и ще те изгори.
    има си и предупредителна табела дори.
    Имам предвид като стигне 90гр. тогава да премери!

    И едва ли някой който задава такива въпроси и е решил сам да си помогне няма да има поне малка представа кое как се прави!

    А ако случайно е така, да ходи на сервиз там ще му прегледат колата! Там се предполага, че знаят кое как се прави......
    sigpic
    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
    147 JTDm 140-Малката манекенка
    GT- JTDm 150

    Comment


    • #17
      Когато стрелката е на 90градуса в софтуера показва от порядъка на 84-88 градуса.
      За да превишава тази работна температура колата, особено зимата, значи има проблем с охладителната система.
      Термостат, Водна помпа, запушена система или въздух може и датчика да е прецакан или перките да не включват(но това не е пречината зимно време).
      По добре да се провери на време, защото покачат ли се малко температурите това може да се окаже пагубно за двигателя.
      Alfa Romeo 147, 1.6 - 120hp (ГИ - Emer Frank Plus OBD)

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от vlady1sk Покажи съобщение
        От един месец съм собственик на Алфа 147 1.6ТС, 120к.с. и вече се сблъсках с няколко проблема. Тези дни тествах колата напълно, тъй като ми се наложи да направя над 1000 км. преход: Варна - Банско - Варна. Навръщане 500км без спиране. Прави ми впечатление, че температурата на колата се вдига и поддържа 110-113С, а на 120С вече е червената зона. Първата седмица след като я купих стрелката си стоеше точно на 90С, но това бе 5-10 януари и бе по студено. Температурата я достигам винаги в движение на по-голяма скорост и не мога да чуя дали включва перкаата. Моля някой да ми каже дали това е нормално ?
        Спорет мен виж си датчика в купето,на форда ми правеше така 130 градуса отварям не ври всичко е фред и се оказа датчика лъже
        Има само две мнения по въпроса – грешното и моето!

        Comment


        • #19
          http://clubalfaromeo.com/forum/showt...t=69586&page=7

          Ето малко материал за четене.
          ----------------------
          156 SW 1.8TS 07.2001
          Fiat Tipo 1.4Mi
          ----------------------

          Comment


          • #20
            Аз съм имал алфа ромео 145 1.6 тс и температура и през зима и през лято винаги е била на 90 градуса
            Alfa Romeo 145 junier -на части/Alfa Romeo 2.0 QV НА ЧАСТИ/Alfa Romeo 156 2.0 TS GTA-Продадена/
            Аlfa Romeo 155 1.7ts-Продадена/Volvo V70 2.4 140 1999g-Продава се/Настояща Volvo V70 2.0 TURBO AWD 226(За сега)Кончета!

            Comment


            • #21
              А пък мойта стига до 90 градуса и истива до 75 после пак до 90 и отново на 75 и така си е и лятото на 40 градуса и зимата при -20. Или водна помпа или радиатор според мене.
              Alfa Romeo 156 1.8 TS

              Comment


              • #22
                Аз пък ще използвам темата да споделя за противоположния проблем на колегата ... Също имам 147 1.6 Т.С., но пък мойта дори не стига 90 градуса ... Градско вдига до 70-75 максимум, а тръгна ли извънграда даже залепва най-долу на 50. Като я спра, загася и запаля ги вдига до 65 и после пак надолу ...
                Заговорих се с един комшия със същия мотор, но 156-ца и той ми даде съвет да бутна тръбата, когато е леко загряла на 50-55 градуса и ако е топла, значи явно не допуска по-нататък в системата и го върти отпреде. За да не се сменя с нов и скъп термостат се слагал някакъв обикновен от Рено за 15 лв в самата тръба непосредствено пред оригиналния на Алфа и така фактически е с два и се решавал проблема по евтиния начин. Това го е пробвал и действа ... тези дни ще ида до въпросния магазин да си взема и аз един евтинджос датчик и да видим ...
                Ако някой знае нещо по въпроса с проблема на ниската температура нека сподели тук.
                п.с. На дълъг път не ми дава преразход с горивото

                Comment


                • #23
                  Това е много вероятно заминал термостат. Ниската температура се дължи на отваряне на големия кръг при прекалено ниска температура. Това също не е добре за двигателя.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #24
                    сменетеси термостатите и за всеки случей помпите....стрелката се бетонира на 90 гр. и ги вдига за 2 3 светофара време

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от slavi88 Покажи съобщение
                      сменетеси термостатите и за всеки случей помпите....стрелката се бетонира на 90 гр. и ги вдига за 2 3 светофара време
                      Така е аз сменям помпа като сменям масло, ей така за всеки случай
                      sigpic
                      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от dan4oteto Покажи съобщение
                        Аз пък ще използвам темата да споделя за противоположния проблем на колегата ... Също имам 147 1.6 Т.С., но пък мойта дори не стига 90 градуса ... Градско вдига до 70-75 максимум, а тръгна ли извънграда даже залепва най-долу на 50. Като я спра, загася и запаля ги вдига до 65 и после пак надолу ...
                        Заговорих се с един комшия със същия мотор, но 156-ца и той ми даде съвет да бутна тръбата, когато е леко загряла на 50-55 градуса и ако е топла, значи явно не допуска по-нататък в системата и го върти отпреде. За да не се сменя с нов и скъп термостат се слагал някакъв обикновен от Рено за 15 лв в самата тръба непосредствено пред оригиналния на Алфа и така фактически е с два и се решавал проблема по евтиния начин. Това го е пробвал и действа ... тези дни ще ида до въпросния магазин да си взема и аз един евтинджос датчик и да видим ...
                        Ако някой знае нещо по въпроса с проблема на ниската температура нека сподели тук.
                        п.с. На дълъг път не ми дава преразход с горивото
                        Правилно са ти казали,термостата ти е за смяна,може и от рено5 да сложиш (усещам как тия за рено5 ще станат кът)
                        Инак, темата беше за нормална темп. на туин-спарк - има доста писано във форума, като имах 156-ца тя вдигаше за секунди малко над 90, но над 95 - никога.
                        Всички ме увериха че е нормално...
                        Но vlady1sk - вече ти казаха какво може да е, не карай така
                        Last edited by stef_nikolaev; d.m.y г., 20:55.
                        Alfa 156 Selespeed 2001, Alfa 147 Selespeed 2002, Alfa 156 JTS FL Selespeed 2005.
                        "My engine started rattling like the proverbial biscuit-tin-dwelling skeletal onanist while on holiday in deepest darkest Wales"

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                          Така е аз сменям помпа като сменям масло, ей така за всеки случай
                          а де

                          Comment

                          Working...
                          X